Select Page
ŠOLA V NARAVI - SEČAV dom Burja smo prišli v ponedeljek, 16.3.2015, ob 11.00. Najprej so nam učitelji razdelili ključe in povedali pravila za sobe. Naše sobe so se imenovale po vetrovih (Tramontana, Burja, Levante…), nato smo spakirali in si uredili sobe. Ob 12.00 smo imeli prvi zbor, kjer smo dobili navodila, kaj vse bomo delali, kako se moramo obnašati in povedali so nam nekaj o pravilih.
Ob 13.00 smo imeli kosilo, po kosilu pa prosti čas do 14.30. Sledil je pouk. Tam smo se najprej razdelili v skupine(A,B,C,Č,D,E). Z učiteljem Leonom smo se naučili, kako preživeti v naravi ter kako postaviti šotor in nosila za ranjene iz šotorovk. Pouk je trajal do 17.30. Po pouku smo imeli uro prostega časa, nato pa je sledila večerja. Po večerji smo imeli večerne dejavnosti, kjer smo imeli igre z žogo. Po večernih dejavnostih smo imeli urico in pol časa, da se pripravimo na spanje. Ob 22.00 smo se odpravili spat.
Naslednji dan so nas učitelji zbudili ob 7.00 zjutraj. Imeli smo 30 minut časa, da smo imeli jutranjo toaleto, da smo pospravili sobe, ter da smo se oblekli in pripravili za jutranjo telovadbo, ki je bila ob 7.30 na igrišču. Po telovadbi smo imeli zajtrk. Po zajtrku smo se zbrali na ploščadi pred domom, kjer smo dobili navodila za pouk. Pouk se je začel ob 8.30. Šli smo v Piran, kjer smo si najprej ogledali akvarij, nato pa smo odšli na Tartinijev trg. Tam smo imeli orientacijske naloge. Ko smo končali z nalogami, smo imeli 40 minut prostega časa za nakupovanje. Vmes smo imeli še malico. Ob 12.45 nas je domov odpeljal avtobus. Takoj, ko smo prišli nazaj, smo imeli kosilo, po kosilu pa uro prostega časa. Po prostem času smo imeli zopet pouk, kjer smo si ogledali kamnite kipe v Forma vivi. Po pouku smo imeli večerjo. Po večerji smo imeli 30 minut odmora, nato pa smo imeli večerno dejavnost, kjer smo odšli na krajši pohod. Ko smo prišli iz pohoda, pa smo igrali Med dvema ognjema. Do 22.00 smo imeli nekaj prostega časa, nato pa priprave na spanje. Spat smo šli ob 22.00.
V sredo so nas zbudili ob 7.00. Imeli smo jutranjo toaleto in oblačenje in pospravljanje sob. Ob 7.30 pa je sledila jutranja telovadba. Po jutranji telovadbi smo imeli zajtrk, po zajtrku pa pouk. Šli smo si ogledat strunjanske soline, nato smo se sprehodili po slovenski obali, vse do križa, ki je bil postavljen na vrhu zaliva. Nazaj nas je odpeljal avtobus. Takoj, ko smo prišli nazaj, smo imeli kosilo ter prosti čas, po prostem času pa smo šli v notranji fitnes,ki je bil del pouka. Tam smo delali razne vaje za moč rok in nog. Ko smo končali, smo šli do zunanjega fitnesa. Ko smo prišli nazaj, smo imeli večerjo. Po večerji smo imeli večerne dejavnosti, nato pa imeli priprave na nočni počitek.
Naslednje jutro je sledilo kot vsak prejšnji dan. Pouk se je začel ob 8.30. Vozili smo se z ladjico, ki je stara 112 let. Nazaj smo prišli do kosila. Po kosilu smo imeli prosti čas, nato je sledil pouk. Imeli smo orientacijske pohode v skupinah. Hodili smo po Forma vivi. Za prihod nazaj smo imeli uro in 45 minut časa. Zmagala je skupina, ki je imela največ točk. Ko je skupina prišla nazaj, smo imeli prosti čas. Potem smo imeli večerjo. Po večerji pa smo imeli večerne dejavnosti, kjer smo si ogledali nočno nebo in imeli zaključek z drugo šolo.
Po večernih dejavnostih smo imeli čas za pakiranje in pripravljanje za spanje, ki je sledilo ob 22.00.
Zbudili smo se ob 7.00. Imeli smo čas za pakiranje in pospravljanje sob. Nato smo se z avtobusom odpeljali v Koper. Tam smo si ogledali Luko Koper in sam Koper. Nazaj smo prišli do kosila, po kosilu smo imeli nekaj prostega časa, nato pa smo odšli domov. V Dolenjske Toplice smo prispeli ob 16.30.