Select Page

V sklopu Rastoče knjige smo na naši šoli pripravili novo dejavnost, katero smo poimenovali Jutranje bralnice. Prvič so bile na dan, ko smo v šoli počastili četrto obletnico Rastoče knjige. Bralnice bodo potekale vsak tretji torek v mesecu do marca. Namen bralnic je zagotovo v prvi vrsti učence motivirati za branje in uživanje ob branju, jim branje in njegov pomen predstaviti do te mere, da bodo učenci ponovno razumeli, zakaj je knjiga najboljša prijateljica.Kot izvajalka dejavnosti sem se pred začetkom počutila malo tesnobno, saj nisem vedela, kdo bo prišel, koliko učencev in učiteljev bo in podobno. No, ta tesnobnost se je hitro razblinila.Ob pričetku bralnice se je knjižnica napolnila z učenci in učitelji. Kot izvajalka bralnice sem predhodno izbrala nekaj knjig z različnimi vsebinami in za različno starost učencev. Iz začetnega pogovora sem razbrala, da učenci seveda pričakujejo, da se bo na bralnicah bralo. Povedali so svoja pričakovanja in dajali predloge, kako si predstavljajo bralnice. Prisluhnila sem jim in upoštevala njihove predloge pri izvedbi bralnice.Eden izmed predlogov je bil, da bi brali oni, učenci. Odločila sem se za ta predlog. Za branje sem izbrala izmed pripravljenih del knjigo z naslovom Nekoč Toplica – danes Dolenjske Toplice avtorice Mojce Kranjc, naše učiteljice  razrednega  pouka.Učenci so bili z izborom zadovoljni, zagotovo jim je bilo še bolj všeč zato, ker je bila na bralnicah prisotna tudi avtorica in je sama povedala, zakaj je napisala  knjigo. Učenci so brali poglavje, ki govori o razvoju šolstva v našem kraju. Bili so dobri bralci in poslušalci. Na koncu sem vprašala učence o počutju. Vsi so odgovorili, da so se počutili dobro in da je bilo zanimivo.Tudi sama sem bila na koncu zadovoljna. Vem, da bodo bralnice tudi v prihodnje dobro obiskane.Želim si tudi, da bi knjiga postala resnično najboljša prijateljica, ne samo v obdobju osnovne šole, temveč tudi v prihodnje, v času odraščanja, v odrasli dobi.

 

Alma Iveković

(Skupno 49 obiskov, današnjih obiskov 1)