Select Page
 
V 3. skupini podaljšaneja bivanja smo med šolskim letom izvajali  EKO BZ – EKO BRANJE ZA EKO ŽIVLJENJE. Sodelovalo je 30 učencev. Vsi so uspešno opravili naloge EKO BZ.
 
Spoznali smo:
knjige Modri otok, Kakšna vročina, Zelišča male čarovnice,
Šipek – članek v reviji,
Ogrožene živali: Čebela, Tiger, Slon ( tri učenke so pripravile predstavitev ogrožene živali ob plakatu).

MODRI OTOK
Poslušali so zgodbo, se pogovarjali o vsebini in njihovih izkušnjah . Ustvarjali so po zgodbi – spomin na morje: vlili so mavec v pokrovček, dodali školjke in pobarvali ozadje.
 
ZELIŠČA MALE ČAROVNICE
ŠIPEK
Po branju zgodb smo se pogovarjali o vsebini, razložili nove besede, ugotovili kaj je ščep, prgišče, prevretek, poparek, obkladek, kateri deli rastlin so uporabni in za katere težave lahko uporabimo določene rastline. Naredili smo plakate in si pripravili čajanke. Spoznali smo šipkov, kamilični, bezgov, sadni-češnjev, metin in planinski čaj, dodali smo jim med in jih popili.

OGROŽENE ŽIVALI: čebela, tiger, slon.

Učenke so si izbrale ogroženo žival, povedale so, kje so poiskale informacije, ob plakatu so povedale zanimivosti o ogroženi živali in zakaj je ta žival ogrožena. Razvili so se pogovori o posamezni živali, ostali učenci so se vključevali v pogovor in še povedali zanimivosti, ki jih poznajo na to temo. Plakate smo razstavili .

KAKŠNA VROČINA!
Spoznali so pomen besed: segrevanje ozračja, ozon, toplogredni plini, izguba energije, operater in si z njimi povečali besedni zaklad.

Ugotovili so, kaj in kakšno ravnanje človeka je za okolje manj škodljivo.

Prepoznali so svoje navade in navade družine, ki škodujejo okolju.

Ugotovili so, kako lahko ljudje in posameznik prispevamo k zmanjšanju segrevanja ozračja: pravilno prezračevanje prostorov, da toplota ne uhaja v ozračje, več hoje, več vožnje s kolesom, več se vozimo z javnimi prevoznimi sredstvi, več potnikov se lahko pelje v osebnem avtomobilu, ne ogrevamo preveč prostor, uporabljamo več sončne energije in vetrne elektrarne ter ugašamo luči.

Spoznali so, kakšne naravne in druge nesreče povzroči segrevanje ozračja in jih poimenujejo: suša, gozdni požari, poplave, taljenje ledu in ledenih gor.

Na plakat so zapisali ugotovitve in priporočila, kako preprečiti škodljivo segrevanje ozračja.

Iskali so informacije o suši, vročini, ognju, poplavah, spremembah v vremenu na spletnih straneh.

Na računalniku so v paru ali skupini 4/5 učencev pod mojim nadzorom poiskali:

– spletne strani o podnebnih spremembah,

– na strani 24.com so iskali posnetke o suši v Sloveniji in o gozdnih požarih,

– na spletni strani ARSO so iskali vremenske napovedi za določene kraje in podatke/posnetke suše in njenih posledic,

– na Youtubuso si ogledali posnetek poplave.

Igrali so se igro Ogenj gori, pri njej so učenci oblikovali različne igralne pare, ter upoštevali pravila igre.

S kvizom o požaru so preverili svoje znanje pravilnem ravnanju v primeru požara.

Jožica Erjavec, učiteljica 3. Skupine OPB

(Skupno 19 obiskov, današnjih obiskov 1)