OGROŽENE ŽIVALI: čebela, tiger, slon.
Učenke so si izbrale ogroženo žival, povedale so, kje so poiskale informacije, ob plakatu so povedale zanimivosti o ogroženi živali in zakaj je ta žival ogrožena. Razvili so se pogovori o posamezni živali, ostali učenci so se vključevali v pogovor in še povedali zanimivosti, ki jih poznajo na to temo. Plakate smo razstavili .
Ugotovili so, kaj in kakšno ravnanje človeka je za okolje manj škodljivo.
Prepoznali so svoje navade in navade družine, ki škodujejo okolju.
Ugotovili so, kako lahko ljudje in posameznik prispevamo k zmanjšanju segrevanja ozračja: pravilno prezračevanje prostorov, da toplota ne uhaja v ozračje, več hoje, več vožnje s kolesom, več se vozimo z javnimi prevoznimi sredstvi, več potnikov se lahko pelje v osebnem avtomobilu, ne ogrevamo preveč prostor, uporabljamo več sončne energije in vetrne elektrarne ter ugašamo luči.
Spoznali so, kakšne naravne in druge nesreče povzroči segrevanje ozračja in jih poimenujejo: suša, gozdni požari, poplave, taljenje ledu in ledenih gor.
Na plakat so zapisali ugotovitve in priporočila, kako preprečiti škodljivo segrevanje ozračja.
Iskali so informacije o suši, vročini, ognju, poplavah, spremembah v vremenu na spletnih straneh.
Na računalniku so v paru ali skupini 4/5 učencev pod mojim nadzorom poiskali:
– spletne strani o podnebnih spremembah,
– na strani 24.com so iskali posnetke o suši v Sloveniji in o gozdnih požarih,
– na spletni strani ARSO so iskali vremenske napovedi za določene kraje in podatke/posnetke suše in njenih posledic,
– na Youtubuso si ogledali posnetek poplave.
Igrali so se igro Ogenj gori, pri njej so učenci oblikovali različne igralne pare, ter upoštevali pravila igre.
S kvizom o požaru so preverili svoje znanje pravilnem ravnanju v primeru požara.
Jožica Erjavec, učiteljica 3. Skupine OPB