Select Page
OBISK OPB-ja V KNJIŽNICIV petek, 16. januarja letos, so učenci druge skupine podaljšanega bivanja, ki jo vodi učiteljica Jožica Erjavec, obiskali šolsko knjižnico. Tu je zdaj v januarju na voljo veliko namiznih iger, kar v otroku vzbuja prijetno vzdušje v knjižnici. Otroci se niso le igrali, ampak so pregledovali tudi knjige in revije, nekaj so jih odnesli tudi domov. Pri delu v šoli in v šolski knjižnici opažam, da je prostočasno brane pri učencih postavljeno na stranski tir. Izgovarjajo se, da nimajo časa za branje in večinoma berejo le za obvezno branje. Pred sodobno tehnologijo so si naši predniki pripovedovali pravljice, izmišljali zgodbe, peli pesmi, plesali in se igrali igre na prostem, ob večerih pa so kartali, igrali šah, igro spomina in podobno.
In na kakšen način so namizne družabne igre povezane z literaturo, knjigami in knjižnico? Marsikatera namizna družabna igra je nastala ravno zaradi kakšne knjige ali po literarni predlogi še posebno v angleško govorečih predelih ( Lord of the Rings, Hobbit, Zhe Little Prince Protects…), zato sem se odločila, da bom tudi jaz ponudila namizne družabne igre našim otrokom in učencem. Upoštevam tudi razvoj in krepitev socialnih kompetenc posameznika, saj se učenec kot uporabnik knjižnice srečuje z različnimi skupinami uporabnikov knjižnice in s tem razvija sodelovalne in socialne zmožnosti, kar prenaša tudi na osebno raven in družbo.
Ob obisku knjižnice so otroci in učenci na mizah videli polno škatel z igračami. Kmalu je postalo jasno, da odmori med urami ne zadostujejo niti za pregled sestavnih delov iger.
Več o tem govorijo slike.
(Skupno 30 obiskov, današnjih obiskov 1)