Select Page

COMENIUS torek2 2014Danes me je ob šestih zjutraj zbudila budilka na telefonu. Vstala sem, se preoblekla, umila obraz, se naličila, počesala lase in odšla na zajtrk. Nato sem si umila zobe in z Emi odšla na avtobus. Na poti sva prestopili na drugega in ob 7.45 prispeli v šolo. Ob 8.30 smo z avtobusom odšli v Dresden, kjer smo se razdelili v 6 skupin in raziskali mesto. Po dveh urah “lova na zaklad” smo imeli nekaj prostega časa, ki smo ga izkoristili za topel čaj. Ob 14. uri smo se odpeljali v narodni park Saška Švica, kjer smo si ogledali park oz. apnenčaste skale, po ogledu pa smo se vrnili v šolo. Prevzeli so nas starši gostitelji in z njimi smo odšli domov. Ko smo prispeli domov, smo imeli še večerjo, nato sem se stuširal, si umila zobe in kmalu odšla spat.

Anja Kump, 8. a

COMENIUS torek1 2014Okoli šeste ure zjutraj me je prebudila moja gostiteljica Katharina. Najprej sva se preoblekli in uredili, nato pa pojedli še zajtrk. Po zajtrku sva se obuli in odhiteli na postajo, kjer sva počakali na tramvaj. Pol poti sva se peljali s tramvajem, do šole pa sva prišli z avtobusom, pot je trajala približno uro in pol. Vsi člani Comenius projekta smo se zbrali v šoli in nato skupaj odšli na avtobus. V Dresden smo prispeli ob 9:45.V Dresdnu smo se razporedili v šest skupin po devet učencev iz različnih šol. Sledila so navodila in obrazložitev poteka dne. Ob 10:30 smo pričeli z igro, skozi katero smo po skupinah spoznali mesto in njegove znamenitosti. Skoraj vse skupine so že na začetku naredile napako, tako da nas je večina končala nekoliko prej. Ob 12:30 smo se zopet zbrali in počakali na avtobus, ki nas je odpeljal do naslednjega cilja, Saške Švice. Čez dobro uro smo že sedeli v tamkajšnji restavraciji in pili topel čaj, vročo čokolado ali kavo. Dobili smo tudi pecivo. Ko smo spili pijačo, smo si po skupinah z učitelji ogledali prelep Bastei Brücke. To je prostor, kjer je veliko vzpetin iz apnenca – tu naj bi imeli stari Slovani svojo utrdbo. Sprehodili smo se tudi po mostu, ki je povezoval več vzpetin, da smo si ogledali večji del tega prelepega narodnega parka. Zatem smo se skupaj vrnili do avtobusa in ob 16:00 smo se odpravili nazaj proti Chemnitzu. Čez dve uri smo prišli pred šolo, od tam pa domov. Dan je bil dokaj naporen, saj smo cel dan hodili po mestu in narodnem parku.